Po pravilu, rimejk predstavlja ponovno snimanje uspešnih filmova. Ono što je slično originalu i rimejku jesu zapleti.
Međutim, postavlja se pitanje gde je granica i kada rimejk postaje puka kopija?
Španski scenarista i režiser, Oriol Paulo je 2012. i 2016. godine napravio dva filma koja su oduševila svakog ko ih je pogledao. U pitanju su filmovi "El cuerpo" (Telo) i "Contratiempo" (Nevidljivi svedok). Ovi filmovi osim publike, oduševili su i Li Čeng- Hija, kao i Sidžoja Goša, koji su odlučili da naprave filmove bazirane na priči navedena dva filma i tako stvore rimejk.
I tako 2018. godine u Južnoj Koreji izlazi film pod nazivom "The Vanished", a već 2019. godine u Indiji se pojavljuje film pod nazivom "Badla".
Ovo što se očekuje od trilerskog rimejka svakako jeste dodatno stvaranje tenzije ili ipak dramatičniji kraj, međutim ova dva filma i njihovi rimejkovi su i više nego slični.
Dok "The Vinished" dosledno prati radnju filma "El cuerpo" sa izmenjenim imenima, "Badla" menja glavne uloge kao i imena. Dok je u filmu "Contratiempo" radnja fokusiraana na muškarca u filmu "Badla" radnja je fokusirana na ženu.
Svako ko je pogledao ova dva filma, mogao je da primeti isti sled događaja sa izmenjenim glavnim likom i potpunosti mogao da zna šta će se dogoditi na kraju.
Bez ikakve dorade u dramatizaciji, napetosti ili dodatih stvari, film "Badla" postaje rimejk, iako bi se bolje mogao opisati kao kopija.
Bez ikakve dorade u dramatizaciji, napetosti ili dodatih stvari, film "Badla" postaje rimejk, iako bi se bolje mogao opisati kao kopija.
Čak i ocena na IMDb sajtu za film "Contratiempo" i "Badla" ima malu razliku, te je za nijansu bolje ocenjen original (Contratiempo: 8,1/ Badla:8), dok je razlika u oceni filmova"El cuerpo" i "The Vanished" veća (El Cuerpo: 7,6/ "The Vanished" 6,6).
Da li promena glavne uloge zaista čini veliki preokret ili 'pak ne?
Moja pozornica
Primjedbe
Objavi komentar